Mattsvart

KvÄllen pÅ Danshuset va hÄrlig. Älskar verkligen alla mÄnniskorna dÄr, sÅ hÄrligt gÄng Även fast jag Är lite off o lost emellanÅt, men sÅ e de nÄr man bara tÄvlar i singel-brons :p jaja, jag klagar inte, varje minut jag fÅr vara med mina dansare trivs jag :)
MÖtet fyllde dessutom sitt syfte hyfsat. Fick reda pÅ att jag ska va pÅ IH halv Åtta pÅ lÖrdag och jag ska vara allmÄnn hjÄlpredan plus hjÄlp vid dansgolvet = jag fÅr se de som dansar! :D FÅr veta mer exakta uppgifter pÅ lÖrdag, rÄcker fÖr mig att jag vet vem jag ska prata med och nÄr jag ska va dÄr ;)
Efter mÖtet blev det massa dans, inte fÖr att jag dansade sÅ mycket, men kollade pÅ de andra desto mer. Speciellt grupperna var i farten, shit vad duktiga "lilla" gruppen blivit! Sjukt tajt och snyggt, grymt tjejer! :D Även de "stora" Är duktiga sÅ klart, fast de fattades nÅgra idag plus att de va lite fÖrvirrade emellanÅt ;) Men blir sÄket superbra till tÄvlingen! :)
Nu ska jag sova, riktigt trÖtt i Ögonen. Plus att jag Är trÖtt pÅ mig sjÄlv fÖr att jag inte kan sluta smÅÄta, fy pÅ mig! MÅste bli skÄrpning nu innan jag vÄger 100 kilo o ser ut som en kÖttbulle :/ Ja, skÄrpning nu Angelica! Nya tag imorgon.
Godnattpuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0