Klumpeduns

Idag har inte varit nån bra dag. Inte så att jag misslyckats med nåt eller så. Bara kännt mig nere och allmänt kass, klumpig och skabbig idag :/ Antar att man har sånna dagar ibland, hoppas de går över till imorgon, för inget kul o känna såhär :/
har iaf varit duktig och tagit underskrifter från båda mina ind.val. lärare, så nu e de fixat iaf :P
Fick jobba på de egna danserna lite idag med, o vi fick beröm för det vi åstakommit hittills. Kom inte så mycket längre idag, vet inte, tror vi alla va lite sega i skallen idag. Jag var iaf det, stod helt stilla o kom inte på ett dugg, men ja, man får ha dåliga dagar, som sagt :P
Ikväll har det varit årsfest med korsdraget-gänget. Tacos, massa prat o sen fika (kärleksmums och rulltårta), namnam ;) Trevlig trevligt :)
Har pluggat en sida matte också, så nu har jag "bara" fyra sidor kvar ;) hejja mig!
Nu blir det väl lite flumm här vid datan, sen sängen o kanske några sidor i svindlande höjder innan jag somnar, beror på om min huvudvärk (som jag fick precis) blir värre eller försvinner.
Pusselipuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0