Klänning

Utnyttjade min fikarast till fullo och gjorde ett besök hos sömmerskan. Mönsterprovning, dvs hon hade sytt ihop massa vanliga tygbitar som jag fick ta runt mig och så skissade vi upp hur jag vill ha linjerna både fram och bak, och hon nålade in den så den kommer att passa mig. Tror det blir hur bra som helst! Nu får jag gå o vara spänd på hur den kommer se ut fram till maj då jag har nästa provning :P
Precis när jag backat ut bilen kom Sara, skulle hämta sin dräkt som jag trot kommer bli hur bra som helst, den låg framme när jag var där :P Iaf, blev bara en snabb vink till henne, vi får prata mer på lördag för varken hon eller jag hade typ tid nu :P
Känns som om hela danshuset är hos Mia för tillfället, träffar alltid dansfolk när jag är där, skoj skoj :)
Nu e de jobbjobbjobb xP
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0