Jag hatar att åka buss...

-.-'

Biologin idag gav mig typ nada, hängde typ inte alls med, kan va för att jag är otroligt ointresserad av det vi håller på med, jag avskyr (!) biologi, schnark på det! Jaja, får fatta/lära mig det nån annan gång. Dumma cellandning :P
Musiken idag gick 1000 gånger bättre än igår, fast det lät något tomt då vi fattades två halkande johan ;) Men kändes bättre iaf, förutom blood bound, f*** till lärarjohan, men whatever, jag pallar inte längre, har gett upp hoppet, han ser mig som ett hopplöst fall, så e de bara, o jag pallar inte ändra på det. Jag är som jag är o de får va så nu, får väl skylla mig själv (där med) för att jag är till naturen ganska negativ när saker inte går som jag vill redan första gången, ett av många konstiga personlighetsdrag hos mig ;)
Dansen sen gick bra. Vi jobbade på våra egna koreografier hela lektionen o vi kom faktiskt en bra bit på väg. Tror det kommer bli helt superdupertoppen! :)

Korsdraget ikväll då. Lena från häktet va o pratade (fast svarade mest på frågor) och tror faktiskt de "små" va intresserade av det hon hade att säga, trelivgt trevligt :) Annars gick det bra. Blev inte vad jag trodde, tack för det kära ni! :)

Imorgon är en ny dag. Onsdag. Projektdag = sitta i datasalen hela dagen o mixa våra låtar. Hoppas vi kommer en bra bit påväg iaf :) Sen efter det blir det hem o fysikplugg till tusen (inte börjat än, oups!) o sen träning på kvällen. Najsmajs ;)

Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0