Jag gillar inte rubriker ^^

Kan inte fatta att klockan bara är lite i ett, känns som om den e typ tre ;O Har hunnit med en hel massa nu under förmiddagen, man borde kanske gå upp tidigt (tio) oftare, man får en hel massa gjort på en dag då :P haha ;)
Pluggat en del matte nu men fattar typ nada så lagt ner projektet nu, behöver få förklarat av arne lite tror jag, hänger inte riktigt med i bokens konstiga förklaringar :P
Nu ska jag göra en ny bakgrund till bloggen tror jag, lite inspirerad av yrr ;) haha, o har tänkt att jag skullat göra det i en evighet (sen jag la upp den gamla) eftersom den jag har nu inte är speciellt snygg, varken i sig själv eller tsm med resten :P Hoppas jag lyckas göra allt som jag vill nu ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0