inte min dag

Idag Är verkligen inte min dag, mÅdde jÄtteilla imorse, trodde jag skulle avlida pÅ bussen, usch! sÄger jag bara :( VÄl i skolan gick musiken Åt skogen sÅ fort jag fick micken i min hand, usch! Tycker synd om mina bandmedlemmar som va tvugna o hÖra pÅ mig idag, fattar inte vad som hÄnde, bra lÄt det iaf inte...
Dansen va ocksÅ en katastrof, gjorde typ inget steg rÄtt, snark! Men hade ganska kul iaf, va flummig som bara den o de va linnea ocksÅ sÅ vi kunde flumma tsm :P
Tack o lov vÄnde de lite pÅ matten, fattade fÖr ovanlighetens skull lite iaf och kunde rÄkna lite :)
IllamÅendet har fÖrsvunnit nu ocksÅ, sÅ de kÄnns bÄttre nu :)
Borde plugga nu men jag pallar typ inte, Är trÖtt efter helgen fortfarande :P Om ett tag bÄr det av till danshuset fÖr o mÖta sara o trÄna lite extra med henne. Kommer bli bra, hon ska sÅga mig totalt sÅ jag kan bli bra och prestera pÅ tÄvlingen nÄsta vecka :P
See ya peeps!
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0