Ingenting, igen

Har inte gjort nÅt vettigt idag heller. Skulle pluggat, men orkade inte riktigt, kÄndes inte som om jag hade hjÄrnan med mig. FÖrsÖkte lÄsa fakta om fotosyntesen till min labbrapport, men fattade nada sÅ gav upp igen. Som tur Är har Tomas skjutit upp inlÄmningsdagen till pÅ tisdag, sÅ kan gÖra klart den i helgen ist fÖr imorgon, yay! Nu har jag bara 11 sidor matte att gÖra till pÅ mÅndag, kul :( Dessutom fysikprov nÄsta vecka som jag mÅste plugga till, och jag som har sÅ bra sjÄlvdisiplin fÖr att plugga, not. Jaja, det lÖser sig kanske.
Den missade dansen nu ikvÄll blev en dubbel besvikelse dÅ Nanette ringde och meddelade att min lÄrare va sjuk och Peter skulle ta Över. Eftersom han inte kunde fÖrÄn senare skulle vÅr grupp trÄna med silvergruppen, som kompensation fick vÅr timme innan anvÄndas som fritrÄningstillfÄlle, kul, jag missade tvÅ timmars trÄning pÅ grund av lite feber. Schnark!
LÄr antagligen bli tvungen att stanna hemma imorgon ocksÅ, men hoppas verkligen mamma har fel och att jag Är frisk imorgon. Vill inte va sjuk mer. SnÄlla ge mig bÄttre imunfÖrsvar! :(
God natt, sussa sÖtt
Kram
Logga

Kommentarer
Postat av: natalie *

sv: jotack, jag hoppas verkligen vi blir uppflyttade, för jag tyckte verkligen inte att det träningen var rolig.. hade grymt mycket roligare i förra! kramis :)

2011-02-02 @ 23:59:15
URL: http://natalieerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0