Fredag

- Projekttid som va ganska onÖdig. Fick inte reda pÅ mycket nytt eftersom vi redan pratat med Arne om rapportens utfÖrande :P
- Matteprov. ingen aning om hur det gick. Uppgift 11 kan dÖ.
- Svenska dvs. redovisningar. Slapp redovisa, tack fÖr det, hinner kanske lÄsa ut boken nu ;)
- STUDENTMÖSSAN kom! :D Den blev bra. Den passade. Jag Är glad. Vill ta studenten nu!
- Fika med mamma (ingen annan, typ, kunde eller ville). Mys ÄndÅ pÅ Thores vid hennes jobb :)
- SÖmmerskan! Nu Är klÄnningen bestÄlld! Tror den kommer bli toppen nu nÄr jag lyckats fÖrklara hur jag vill ha den (tacka bilderna fÖr det). Wiie :)
- Hem, i typ 30-40 minuter (mer Än jag trodde fÖr tajmade det sÅ jag fick skjuts hem). Byta om. Fixa sminket. Flumma runt.
- Farfar. Firade hans fÖrdelsedag (84 År! Grattis!). Trevligt trevligt.
- Sandy (tack fÖr skjutsen farbror Anders;). Typ fÖrfest. Chill o mys :)
- Tivoli! :D En av de bÄsta kvÄllarna! KÄnde hur mÅnga som helst som va dÄr. Riktigt najs. Oavsett vem man tappade bort hade man alltid nÅn i nÄrheten att gÅ till ;) Sjukt kul! :D Tack alla som gjorde det till en toppenkvÄll! :D
- Hem o sova (vid typ tre).
Tack fÖr en hÄrlig fredag!
Nu Är det Äntligen sportlov (mitt sista!)
PussoKram
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0