Flitig som en myra

Blev precis som jag trodde, hann inte med nÅn fritrÄning idag, fÖr mycket plugg fÖr det. Men nu har jag iaf fÅtt gjort det mesta, varit riktigt duktigt, stolt Över mig sjÄlv faktiskt. Jag kan ju plugga! :) Även stolt fÖr att jag hÅllit mig till det jag bestÄmt och inte Ätit mer Än en frukt nu under eftermiddagen, sÅ duktig jag Är! :D
Nu sitter jag pÅ bussen efter att ha konstaterat att bilen tydligen inte kommer hem idag :/ Fett stÖrigt, hann inte Äta men som tur var hade vi drickyoghurt hemma sÅ snodde med mig en sÅn plus en macka innan jag fick cykla i panik till busshÅllplatsen, bara fÖr att konstatera att jag kunde chillat dÅ den va 6 minuter sen, men man vet ju aldrig... ;/
Hoppas pÅ ett bra kÖrrep nu :)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0