Feber

Vaknade 8.15 i panik. Skulle gÅtt upp en timme tidigare, och Anton skulle hÄmta mig tjugo Över Åtta. Visade sig att batteriet i min mobil hade dÖtt (vilket de inte borde gjort) och dÅ ringer inte mitt alarm. Mina fÖrÄldrar var elaka nog att inte vÄcka mig heller, tack fÖr den! Iaf, blev till att smsa Anton snabbt att jag inte skulle med. Hade jag egentligen inte skullat hur som helst, men kunde ju sagt det lite tidigare. Hade nÄmligan fortfarande feber, och det har jag Än. Orkar inte detta mer assÅ! SÅ trist att bara sitta hÄr hemma o gÖra ingenting :(
Nu ska jag fÖrsÖka hitta nÅt gott Ätbart hÄr hemma sÅ jag kan fÅ i mig lite lunch. FÅr se vad jag gÖr sen, fÖrhoppningsvis orkar jag sÄtta mig med min fiende fysikboken och plugga, men fÅr se, har ju inte gÅtt sÅ bra de andra dagarna :/
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0