Familia

Familia m Josse o Anna va najs. vi flummade runt o sÅ, trevligt trevligt ;) Hittade inte det jag skulle sÅ fÅr Åka dit igen om ett tag, jag klagar inte ;) Men hittade ett par skor istÄllet, ett par som jag velat ha sen i somras men inte visste nÄr jag skulle anvÄnda dem, men nu har jag kommit pÅ tvÅ bra tillfÄllen; Balen och studenten! Tjoho!
Balskor
Fina va! :D
Efter familia blev det bussen hem igen med en otrevlig busschaffÖr (han lÄt inte jossan dricka sin chailatte, fett taskigt!). VÄl hemma har jag bara Ätit lite o kollat pÅ tv. Hittade en gammal korsordstidning ocksÅ som jag pysslat lite med som tidsfÖrdriv ocksÅ som den pensionÄr jag Är :P ena dagen sju År, andra dagen sjuttio ;)
Nu blir det sova o vila upp mig infÖr imorgon. Jobb och tidig morgon igen :P
Nattikram!
Logga

Kommentarer
Postat av: Mitra

Åh så fantastiskt underbart förbaskat awesome superduper überschnygga skor!! :D familia och skor...åhhh :D nej nu måste jag också dit bara för det! :(

2011-02-22 @ 00:19:12
Postat av: Angelica

Haha, awe, jag kan göra dig sällskap om du vill ;) Såg ett par sjukt snygga skor på deichmann (kan inte stava det) också som jag vill ha! ;) Haha, skor<3

2011-02-22 @ 08:09:24
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgoN:D

2011-02-22 @ 08:20:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0