.

Jag är inte den som är bra på att visa hur jag känner. Så är det bara. Det är jag, punkt. Det blev mitt fall. Men nu kan jag använda det. Tänker inte låta bloggen ligga nere eller sluta leva. Jag finns fortfarande. Jag lever. Jag kan. Och jag vill fortsätta skriva som jag brukar. Därför kommer jag göra det från o med nu. En dag borta var egentligen en dag för mycket. Men tro inte att jag är känslokall bara för att jag inte skriker rakt ut. Jag är fortfarande människan Angelica.
Mika - Happy Ending
Dagens, o antagligen veckans, låt. Det får mig att må bra, punkt.
Och till alla ni underbara, ni vet vilka ni är, jag hjärtar er! Ni är mitt allt!
<3
Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0