Eftermiddag + kväll

Eftermiddagen slutade med att jag typ tvÅ minuter innan jag skulle hem konstaterade att jag gjort fel pÅ sÄrritningen, trodde jag var klar men nej, mÅste gÖra om typ hela den andra vyn imorgon, mÖg! :@
Efter jobb har jag inte gjort ett skit. Hade fruktansvÄrt ont i huvudet och var jÄttetrÖtt sÅ la mig i soffan fÖr o vila lite, slutade typ med att jag somnade och inte vaknade fÖrÄn pappa kom vi halv Åtta o undrade om jag inte skulle Äta nÅt, gÄsp! Efter maten lyckades jag fÅ i mig en huvudvÄrkstablett, tack o lov, sÅ huvudvÄrken fÖrsvann efter ett tag. Dock inte trÖttheten sÅ gjorde absoult ingenting efter maten heller :P
Nu blir det sÄngen. FÖrhoppningsvis kan jag somna direkt och sova gott hela natten, fÖr det behÖver jag :P
Nattinatti
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0