Dö snö, dö!

Kom i lagom tid till provet, tack fÖr det. Slapp paniken som jag hade pÅ fÖrra provet :P Har ingen aning om hur det gick, vet iaf minst en uppgift jag har fel pÅ, svaret blev helt orimligt men vad gÖr man, har ingen aning hur jag skulle gjort egentligen :P Jaja, Över nu iaf :P
Efter provet bar det av hemmÅt, inom stattena fÖr att hÄmta mina stÖvlar som klackats om. PÅ grund av det blev jag dyblÖt dÅ det bÖrjat regna :/ O nÄr jag vÄl gick av bussen i LarÖd hade reget omvandlats till snÖ, PALLA INTE! :( Vill inte ha mer snÖ! :o Hoppas de bara va en tillfÄllighet sÅ det inte lÄgger sig o sÅ, vi har haft tillrÅckligt med vinter nu :P
Nu har jag precis Ätit lunch, chillar lite framfÖr tvn. Ska snart rycka upp mig o gÅ o packa ihop mina grejjer och gÅ o duscha innan jag sticker vid fyra/halv fem, hÄljarÖd here we come! ;) LÄger hela helgen :)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0