Bonjour madame

Lyckades faktiskt plugga en del idag, stolt Över mig sjÄlv. Synd bara att jag har massa plugg kvar, det fÅr helt enkelt bli helgens sysla, att plugga. Ska fÖrsÖka bli helt frisk ocksÅ, de hade varit skÖnt :)
Nu ikvÄll va det mÖte med parisgruppen, det Ärmar sig nu! :D pratade lite om vad vi vill gÖra och se, tror det kommer bli hur bra som helst! :D Jag lÄngtar!
NÄr jag kom hem blev det chill framfÖr let's dance (Äntligen Åkte bjÖrn ranelid ut!). HjÄlpte ocksÅ mina fÖrÄldrar att tÖmma godisskÅlen pÅ sitt innehÅll, namnam ;) MyskvÄll helt enkelt :)
Imorgon hoppas jag febern fÖrsvinner helt sÅ jag slipper ha termometern kvar pÅ mitt nattduksbord (stavning/hur det ska va, jag har ingen aning?!). Hade lite feber nu ikvÄll nÄr jag skulle ivÄg men fick bli o leva pÅ alvedon en stund, o de funkade ju ;) MÅr ju bra just nu iaf :)
Nu blir det sÄngen
Sussa sÖtt!
Kram
Logga

Kommentarer
Postat av: Karin

Varför har alla något emot Björn Ranelid? :( Jag tycker att han är bra..

2011-02-05 @ 21:13:32
URL: http://kaarinsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0