blubb

Sista sjukdagen idag hoppas jag, kunde nog gÅtt till skolan imorse egentligen. Men jag orkade inte. FÖr jag Är lat. Whatever, vi hade ÄndÅ bara en timmes lektion? :P O dÅ va de skÖnare att stanna i sÄngen.
Nu har jag Ätit frukost och bÖrjat plugga fysik, inte fÖr att jag blir mycket klokare, men kan ju iaf fÖrsÖka :P
Fick precis reda pÅ att resmÅl o sÅ blivit bestÄmt till vÅr klassresa nu i vÅr. Och jag har konstaterat att jag inte kan fÖlja med. Det suger :( Är faktiskt ganska sur fÖr det. Men sÅ Är det nÄr man Är fullbokad. Och jag vill inte missa mitt (antagligen) sista SM. SÅ dÅ blev det sÅhÄr. Folket fÅr ha kul utan mig. Trist men sant.
Jaja, nu ska jag inte deppa ner fullstÄndigt. Plugg vÄntar. Tvn kommer nog locka mer som vanligt om ett tag :P Plus att jag funderar pÅ o Äta lunch, Är hungrig igen trots att jag precis Åt frukost. Yay, a good sign! Jag Är hungrig igen fÖr fÖrsta gÅngen i denna veckan typ :P Great ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0