Back to buisness!

[nä, jag kan inte stava, o ja, jag är kass på o skriva saker på engelska, jag vet det ;)]

Äntligen back to school. Hade feber i morse, men beslöt mig för att leva på alvedon och komma hemmifrån. Pallar inte va hemma själv. Jag är trött på mig. Och på tvn. Måste träffa folk nu! Och det gjorde jag rätt i, belv en helt okej dag iaf.
Musik: tänker inte nämna mer om den mer än; Jag var en katastrof!
Dans: Tittade på idag på grund av febern i morse. Men fick va med en del ändå eftersom vi jobbade lite med våra egna danser. Tror det kommer bli bra! :)
Matte: Efter mycket om o men hjälpte arne mig med mina problem sen helgens hemmapluggande, o poletten trillade nog ner tillslut tror jag. Kom iaf en sida till på väg mot att komma ikapp. Fick två glada överraskningar på också, ett: johanna hade köpt kakor som hon bjöd på. två: arne meddelade att vi inte ska göra massa sidor i boken, så har bara tio sidor (typ) att göra till nästa veckas prov ist för typ 30! Hurra! ;D

Efter skolan bar det av till stan m Lisa, Rebecka och Sandy för att prata med resia. De hade en annan resa, så nu kan jag följa med iaf! :D Plus att tack vare det blev resan billigare, känn på den liksom! ;D haha, ibland kan de va bra o va lite kronglig (a) hoppas bara ingen har nåt emot det nu :P

Ikväll va de dans. VIlle inte missa mer träning nu. O de gjorde jag rätt i. Najsmajs och träna o röra på sig igen. Även fast jag trodde jag skulle dö av vår uppvärmning eller vad man ska kalla det ;) Blev ny dans sen också, skoj skoj :)

Nu ska jag sova innan jag tuppar av mitt på tangentbordet och detta inlägget blir konstigt (kfnhjkladhgöad) ;)
Godnattpuss
Logga
P.S. Jag bävar inför imorgon kväll. Va snälla. Snälla? Gracias.


Kommentarer
Postat av: Johan

Business, men aja nära rätt ;) du var ingen katastrof på musiken, ryck upp dig o tro på dig själv så löser det sig :)Gött med resan, bra kämpat!

2011-02-08 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0