äta, sova, äta, sova

Jaha, dÅ har Ännu en dag gÅtt. LÄste lite fysik iaf, annars bara suttit som en klump o glott pÅ tv. Inte sÅ kul/skÖnt som det lÅter. Jag Är uttrÅkad! Hoppas pÅ att mÅ bra imorgon sÅ jag iaf fÅr umgÅs med lite trevliga mÄnniskor, Är trÖtt pÅ att umgÅs med mig sjÄlv nu :(
En ljuspunkt har jag haft idag iaf. Vet inte om pappa tycker synd om mig eller bara ville fÅ tyst pÅ mig, va sjukt rastlÖs nyss. Iaf sÅ fÖrsvann han ut i kÖket ett tag och nÄr han kom tillbaka hade han gjort vÅfflor som han bjÖd mig pÅ. Gott gott :) Blev en liten ljuspunkt i min annars mycket sega vardag som sjuk :P
Nu tror jag att jag ska sÄtta mig vid min data ett tag fÖr att fÅ tiden o gÅ en stund tills de e dax o sova :P
Pusshejs!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0