Angelica är en olycksfågel

Skolan va sÅdÄr idag, mÅdde sÅdÄr halvt om halvt, borde nog stannat hemma, men ville inte missa dansen (a)
Iaf, musiken idag gick bra, bas bas bas :D fick tom ett kul riff o slapp bara Åttondelar hela tiden, de ni ;) haha :P De gick faktiskt bra fÖr att va fÖrsta lektionLoggaen, ser fram emot o fortsÄtta :)
Dansen dÅdÅ, den jag kom till skolan fÖr ;) Gick bra, vi blev nÄstan klara med fÖrsta dansen med Sofi. Lyckades tillslut bestÄmma lÅtar, blev tvÅ stycken, en street och en modern. Blev min lÅt, yay! :P Hoppas alla tyckte de va ok, inte sÅ att jag inte kunde ha nÅn annans lÅt, hoppas inte folk tyckte jag betedde mig som det, fÖr det gjorde jag inte :P Gillade andra lÅtar med, spec pamelas :P Men nu hamnade kompromissen pÅ min :) Hann inte bÖrja sÅ mina steg har jag fÖr mig sjÄlv till nÄsta vecka, men dÅ hoppas jag de andra kÄnner fÖr att iaf se vad jag tÄnkt, sen kan vi alltid gÖra nÅt helt annat om folk vill det :)
TrÄfftade jossan pÅ bussen hem, trevligt trevligt :)
NÄr jag ssen skulle cykla hem hade nÅn kul figur luftat bakdÄcket pÅ min cykel sÅ jag fick gÅ hem idet underkylda regnet, KUL! :@
VÄl hemma mÅdde jag skit, illamÅende o huvudvÄrk, kÄnns det igen? :( IllamÅendet fÖrsvann iaf nÄr jag Ätit lite, huvudvÄrken hade jag kvar. Pappa tyckte nog synd om mig nÄr han kom hem, fÖr han inte bara hjÄlpte mig pumpa dÄcken till cykeln utan gjorde ocksÅ mat till mig, sÅ snÄllt! Efter jag Ätit gick jag och la mig, tÄnkt vila bort min huvudvÄrk pÅ ett stÄlle utan hÖga ljud frÅn tvn ;) Slutade med att jag somnade och vaknade 2,5 timme senare fÖr att konstatera att de va dax o duscha o sen sova igen. Nu hoppas jag bara dels att jag kan somna nu igen och dels att jag blir frisk Över natten sÅ jag kan gÅ till skolan imorgon... Suck pÅ mig! Kan jag inte bara fÅ vara frisk? Jag har typ sÄmst imunfÖrsvar ever! :(
Hoppas ni mÅr bÄttre Än jag.
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0