Aj

Tidig morgon idag = jobbigt och inte kul. Speciellt inte när man e lite extra trött efter en helg utan rätt antal timmars sömn ;) Kom upp o iväg till skolan iaf, även fast de va segt, hade hellre stannat i min varma säng :P
Musik följdes av dans, fast Sofi var sjuk (kräksjukan, usch!) så de blev väl lite sisådär med dansen, gilla vår förvirrade uppvärmning, tänk att man kan ha så kasst minne asså ;) haha :P Vi fick gjort lite på vår egna dans iaf, plus att vi lärde de som varit borta de vi redan gjort. Blir nog bra tillslut tror jag :)
Efter lunch följde en seeeg matte lektion, arne pratade typ hela tiden så hann knappt räkna nånting, tack för det liksom! :/ jaja, löser sig på nåt sätt, i värsta fall måste jag plugga hemma inför provet på fredag (bara 8 sidor kvar o göra...) :P
Eftermiddagen = alla hjärtans dag ;)
Kvällen = träning, tävlingsträning, va inte alls taggad så gick väl sådär, vill också tävla på lovet! Dumma rikstävling :/ men jaja, snart så :P
Nu sitter jag här vid datan ist för att ha näsan över läxorna, som vanligt, jag är sååå bra på att plugga, not :P jaja, får väl ta ett tag med min svenska bok (typ 300 sidor o läsa till fredag).
Pusshejs!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0