Besvikelse

Planen idag var att jag skulle dela med mig av ett filmklipp eller så från gårdagens luciakonsert i kyrkan, men eftersom min mamma är allmänt korkad ibland har hon använt ett band som är kass (för andra eller tredje gången, istället för att slänga det!) så hela inspelningen hackar och är inte alls något att se. Snacka om att jag är en besviken tjej idag, inte alls kul att ha förhoppningar på något och sen har mamma klantat till det igen så det inte fungerar. Kan inte ens dela med mig av en bild då mamma inte kollat batterierna i kameran och därför inte kunde fota alls. Suck! :( Någon som känner för att vifta med ett trollspö så filmen blir som den ska?
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0