Spontan lunch

MÖtet med handledare nr. 1 var ganska meningslÖst mÅste jag sÄga, fick inte ut mycket av de mÖtet. Mitt i allt bÖrjade min mage dessutom kurra massor, lagom pinsamt :P
Eftersom min mage uppenbarligen va hungrig gick  jag in om pÅ sÖderpunkten fÖr o Äta. Blev en kycklingpaj pÅ MÄster Palms Cafe. MÅste sÄga att jag personligen tycker det Är lite korkat att ha ett cafe i sverige om man inte kan svenska och knappt engelska heller, hrm, men jaja, fick min mat iaf :P Pajen va god, men mycket spÅr av kyckling och grillade grÖnsaker som dÄr skulle va i var dÄr inte.. Hittade typ tvÅ paprikabitar och lita kyckling vid kanten, sÅ Är man sugen pÅ kyckling Är den inte att rekomenadera :P
Nu Är jag iaf pÅ vÄg hem, mÄtt och belÅten, efter att ha fÅtt vÄnta 15 minuter pÅ bussen (missade den fÖra precis). Ska blir skÖnt o komma hem och bara slÄnga sig pÅ soffan :P
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0