Seeeg!

Dåligt med uppdateringen idag känner jag, men orkade bara inte i morse. Usch, va riktigt längesen jag var så trött! Satt tom och somnade vid datan här på jobb, dock bara i typ en halv sekund för sen vaknar man ju av at huvudet trillar fram, men iaf! Beskriver hur sjukt seg jag är idag. Har knappt sovit något alls inatt, typ vaknat en gång i timmen och när jag väl sov så hade jag de sjukaste  drömmarna (minns tyvärr inga nu så kan inte berätta) så blev ingen vilsam sömn direkt. Uschusch! Har dessutom världens träningsvärk i baksida lår och rumpa! Ajajaj! Snacka om att veta att träningen tog igår :P Kan ju säga att jag inte ser fram emot Videodancen ikväll, men de säger ju att träning tar bort träningsvärk så får hoppas på det ;)
NU ska jag fortsätta jobba lite till, och kanske ladda upp bilderna på fb från i fredags (de har återuppstått, jippi).
Puss på er!
gfadfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0