Nere

Ja, känner mig helt nere just nu. Vet inte om det bara beror på att jag är trött eller om det är för att inget är riktigt bra idag... :/
Min träningsvärk har börjat visa sig, trodde jag skulle slippa undan för känder ingenting imorse mer än att jag fortfarande hade ont i knäet (och det har jag än) men vid lunch började mina lår göra ont och det blir bara värre och värre, ajajaj :/
Trodde också att jag skulle bli klar för att posta min ansökan till NYFA idag men icke då! Verkar som om de e ännu fler grejjer som måste fixas nu så har mejlat min "syo" för att få svar på massa frågor. Blir det krångligare nu tror jag att jag ger upp! Orkar inte mer, bara fler och fler problem och fler och fler j*vla avgifter :( Vill nästan inte längre bara för att allt blivit så jobbigt! Usch, detta förstörde min kassa dag ännu mer. Blä! :(
Jaja, får väl försöka rycka upp mig eller nåt. Sker iaf inte vid datorn så försvinner från den nu iaf. Nån träning blir det nog inte heller idag, de e kallt ute, och regn, och jag har ont i mina ben, och jag är på dåligt humör. Suck. Ingen ordning på mig alltså!
Pusspuss
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0