Kabom!

Klockan var 5.54. Jag vaknade till för hade en sån där dröm ni vet, när man helt plöttsligt vet att man drömmer och vaknar för det. Två sekunder (eller mindre) efter att jag vaknat hör jag världens smäll! En grym åskknall! Lät precis som om blixten slog ner precis utanför mitt fönster, och det var så fruktansvärt oväntat då det inte regnade eller nånting. Kanske, när jag nu tänker efter, såg jag lite ljus innan knallen kom, men vet inte riktigt. Mamma sa också att det hade kommit en åskskur en halvtimme tidigare ungefär, men den sov jag igenom så knallen kom som en chock för mig. Att den verkligen var kraftig och jag inte bara inbillade mig det bevisades av att ett billarm gick igång av smällen. Helt sjukt och inget trevligt sätt att vakna på (blev klarvaken) en halvtimme innan man egentligen ska gå upp!
Hoppas ni alla slapp smällen (fast bor ni i Laröd antar jag att ni inte gjorde det) och har fått sova gott hela natten tills ni skulle/ska upp!

Nu väntar ännu en dag av jobb för mig, jag klagar inte, nästa vecka vet jag inte vad jag gör... :/
Puss!
gfadfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0