Inte det nej

Suck, de hjälpte inte ett dugg os starta om möget, dampar ännu mer nu :( Orkar inte sånt här! Nån datakunnig smart människa som vet vad jag kan göra?

Under tiden som datorn startades om räknade jag ut hur mycket övertid jag jobbat denna månaden (i brist på annan sysselsättning) och jag har jobbat nästan 5h timmertid på dessa fyra veckorna! Helt sjukt egentligen :o Men blir ju lite extra klirr i kassan så jag klagar inte ;D Fast om jag hade velat hade det räckt att jag jobbat tre timmar imorgon för att ändå få full lön, de ni! ;) Fast jag säger kashing! istället och jobbar mina 8h :)

Nu ska jag försöka få rätt på datastrulet :(
Puss!
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Yrr

Svar: Haha ja, det var därför som jag inte tränade :( Suger att bi förkyld nu precis i början av terminen...

2011-08-25 @ 11:46:21
URL: http://yrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0