Förlorad till Jönköping!

Hejdå till jönköping
Min söta kära lilla vän Rebecka Karlsson försvann iväg till Jönköping i söndags. Lite sorglit, kommer sakna våra fina spontana fikastunder (Espresso House på kullagatan kommer typ gå i konkurs nu ^^) och allt annat! Har visserligen bara kännt dig i tre år (känns faktiskt längre) men känner att vi kan snacka om typ allt, riktigt härligt! Tanken på att jag inte kan smsa dig och fråga om vi ska ses o fika eller så gör att jag redan saknar dig, trots att du bara varit borta i tre dagar vilket inte direkt är nån evighet, men ändå! Hoppas vi kan ses ganska ofta fastän du pluggar o är duktig nu :) Inte såå långt till Jönköping ;)
Hoppas du har det toppenbra där uppe i staden där de pratar roligt (ingen personlig erfarenhet, men de e vad jag hört av en viss Becka)!
Pussokram ;*
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0