Det tar kål på mig!

Och bröd

Åhhh, jag blir galen på mig själv! Har ett så fruktansvärt sötsug så det finns inte! :'( Riktigt jobbigt, har uppenbarligen redan låtit kroppen vänja sig vid att äta en frukt på morgonfikat, vilket verkligen inte var meningen! 100 gånger lättare att vänja sig än att vänja sig av med det, usch usch! Vill verkligen bara ha nåt att äta, men jag fåååår inte! Blä! Hatar att försöka kontrollera min vikt, de e jobbigt! Villa bara äta massamassamassa! Usch usch! Nä, skärpning. Jag ska klara mig fram till lunch. Trots allt bara 1 timme o 20 minuter. "Bara". Huhu! Jobba och sluta tänka på mat! Dricka lite vatten dådå (därav bilden). För de e tillåtet. Får mig inte att öka ännu mer i vikt. Åhhhh, MAT! Men tyst. Jobb. Nu.

Puss
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0