Dagens shopping!

Blev lite grejjer i eftermiddags nÄr jag va pÅ stan, hittade det jag skulle och lite till ;)
KÖpte:
MarinblÅ byxor med hÖg midja - Vila
Vit blus - Vila
MÖrkblÅ shorta - Vila
LjusblÅ dold dragkedja - Sy SÖder
Riktigt nÖjd med dagens inkÖp. KlÄderna fÖr att det var 100 År sedan jag hittade nÅt som jag gillade och har verkligen behÖvt nya toppar! Och blixtlÅset har jag skullat skaffa i en vecka fÖr att mitt klÄdskapande inte ska avstanna helt, var risk fÖr det innan jag kÖpt blixtlÅset, men nu har jag inte bara lagt tid pÅ projektet utan ocksÅ pengar (tyget hade vi sen innan) sÅ nu mÅste jag fÄrdigstÄlla linnet, vilket jag verkligen vill ocksÅ, sÅ de e inget jÄtte mÅste :P FÅr se nÄr jag fÅr tid och ork till det :)
Nu blir det ett kort dagens-inlÄgg innan sÄngen kallar :)
Pusspuss
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0