Dagens...

...positiva * FÅtt mycket gjort pÅ jobb * Bakat piroger och pizzabullar (skulle lÄgga upp bilder men de fÖrsvann frÅn min telefon :s) gottgott! ...negativa * Torra trÅkiga gubbar pÅ jobb * Överfull buss pga konsert pÅ Sofiero * Bilderna som fÖrsvann... :s * Missat viktigt (ish) sms :/ * Konserten pÅ Sofiero. VÄrre Än igÅr. HÖr lika bra som om jag hade radion pÅ, tom publikens aplÅder... Inte kul nÄr man inte gillar artisterna, inte heller kul nÄr man vill sova o hÖr lika bra fast fÖnstret Är stÄngt... :( * Extrem morgontrÖtthet, blev jÄttesen och fick stressa massor :/ * Att de Är sÅ mycket negativt idag, vill ju se saker och ting positivt... hrm, skÄrpning ;) nÄ, blir nog sÅ ibland :P * Att tiden gÅtt sÅ fort ikvÄll Nu blir det sÄngen sÅ jag orkar upp imorgonbitti. 6.30 ringer klockan, gÄsp! Min mobil fick damp så blir ett kasst sms-inlägg igen :( Nattinatti Angie <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Var glad att du kan blogga från mobilen ;) Jag får inte ens fram tangentbordet när jag vill blogga från min mobil, så den idéen är ganska lönlös :(

2011-08-05 @ 00:04:22
URL: http://karlskronastudenter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0