Dagens...

...Positiva:
* LÄst ur boken jag bÖrjade pÅ igÅr, Wings. den spÅrade lite i mitten och jag gillade inte slutet (ofulltÄndigt sÅ mÅste kolla om uppfÖljare finns) men annars va den bra :)
* Lugn och mysig hemmadag
* TillÄt mig sjÄlv att ha en riktigt fetedag utan att fÅ dÅligt samvete, dock ska det trÄnas bort imorgon!
...Negativa:
* InfotrÄffen pÅ DH gav typ ingenting till oss dansare som varit med ett tag, kÄndes ganska onÖdigt att va dÄr fÖr min del, Även fast det som blev sagt var bra fÖr nybÖrjarna
* FrÖs nÅt fruktansvÄrt nÄr jag kommit hem frÅn dh-mÖtet, inte alls kul!
* Regn och Åska i massor, inte kul att behÖva cykla Över Åkern i det kan jag sÄga...
* Mina pollentabletter ger inte alls sÅ bra effekt lÄngre, lÄr bli ytterligare ett lÄkarbesÖk snart, suck! Är trÖtt pÅ detta skitet nu!
Nu ska jag sova och vila upp mig fÖr en trÄningssam dag imorgon
Nattinatti
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0