Sena tankar

Dagen idag har varit allt, rolig, jobbig och ångestladdad.
Provet idag failade totalt. Max VG, fml! :@ jaja, får råplugga till nationella, tjoho... :(
När jag kom hem fick jag massa saker gjorda, halverat min mega att-göra-lista så det kändes bra :)
Sen blev det en sväng till Tess för provning o lite så. Sen träning som va helt okej :)
Kom hem typ halv nio, orkade inte göra mat, va inte hungrig... Snacka med mamma ist och har diskuterat massa om högskolan igen, jag har en sjuk ångest så ändrat mina val igen, suck! Vill leva i min underbara gymnasievärld resten av livet... :(
Nu e klockan mycket, jag har byggt på min ångest med oro inför allt som ska klaffa imorgon med mat och annat till svenska nationella, gaaaaah! Tur att allt jobbigt snart är över...
Ska yra runt lite till nu och förhoppningsvis få med mig allt. Sen blir det sängen för hela slanten!
Nån mat blir det inte, vem behöver kvällsmat liksom!? En kopp te räckte... ;)
Pusspuss
Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0