Nu blidde de kvällen

Mm, nyponsoppa Är underskattat alltsÅ! :P Ska fÖrsÖka komma ihÅg det nÄr man Är lite smÅhungrig, det mÄttar alldeles lagom :) O sÅ e de supergott ocksÅ ;)
Nu har nog alla fattat att jag precis Åt nyponsoppa och njÖt av det alldeles lagom ;)
Annars har det inte hÄnt mycket sen senaste inlÄgget :P Blev trÄning direkt ist fÖr matteplugg, orkade inte jÄttelÄnge, jag har typ sÄmst kondition, mÅste bÖrja springa! plus att min dans Är vÄldigt krÄvande och att utÖva den pÅ en supermjuk grÄsmatta ifÖrd joggingskor underlÄttade ju inte ;) men ska sluta klaga, blev ju bra och effektiv trÄning pÅ kort tid ;) o dansen bÖrjar sitta hyfsat nu iaf, blir nog bra tillslut hoppas jag :)
Efter trÄning blev det inte sÅ mycket matte som jag tÄnkt, kom mat och annat emellan, plus att jag inte fattade xP men fattat nu iaf sÅ gjort hela tvÅ tal, haha :P fÅt nog fÖrsÖka gÖra nÅgra till nu om jag ska hinna alla repetitionsuppgifterna innan provet pÅ onsdag :P
Back to work!
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0