Torsdag

Vaknade snuvig och insåg att det snöade, inte världens bästa start på dagen.
Skolan va ungefär som vanligt, lite seg men okej ;)
Sen på eftermiddag hade vi för första gången på en evighet gemensam projekttid, tid för statusredovisning inför klassen. Vi flummade mest o hade typ inget o säga; jag menar hej, vi har skrivit låtar och börjat spela in, punkt. typ så ^^ som tur var var det inte bara vi som bara improviserade utan de flesta grupperna va lite lost och inte jätte förberedda. Bra bra vi är i vår klass ;)
Efter skolan skulle jag haft balett men inte då, mådde inte så bra när jag kom hem så förkylningen höll mig hemma ifrån ytterligare en träning, buhu :( typ missat jättemånga balettlektioner nu :( inte kul.
Kören lyckades jag ta mig till iaf och de va helt okej, hej hopp lucia sånger ;) det börjar närma sig nu! :)
När jag kom hem, sent som bara den för att bussen va jättesen, frös jag som en galning och kändes som om mitt huvud höll på att sprängas, inte kul alls, så va raka vägen i säng, vilket visserligen va ganska skönt, jobbig dag ;)
pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0