Shine sunshine!

Jag är världens klantigare människa, allvarligt talat. Angelica går ut från estethuset på nic, konstaterar att det blåser och regnar sjukt mycket, fäller upp paraplyet och ger sig ut i motvinden, paraplyet givetvis rakt framför sig för att det inte ska blåsa sönder, tar upp mobilen för att svara på sms (vilket hon borde väntat med) och fortsätter gå samtidig. Vad kommer hon då fram till? Jo, den underbart härliga trappan de byggt utanför estethuset, hejhopp säger jag bara, jag trillade pladask, fattade nada om vad som hänt förän jag reste mig upp och konstaterade att de va trappan jag missat, tur de va sent så ingen va där, bara en stackars tant som oroligt kon fram o undrade hur det gick. Hejjagärklantigastivärlden! xD

Annars har de vatt en helt okej dag, förutom att jag nästan somnade av tristess på religionen, film+fredag eftermiddag+mörker är ingen bra kombination när man är trött ;)

Nu väntar en stund med hårfixande inför tävlingen imorgon, wiie :D taggatagga, nu fasen ska de gå bra! :D Bussen avgår 04.00, vi ses där om du är morgonpigg dansare ;)

pusspuss
                Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0