Inte okej!

De e 10 minusgrader ute. Typ hela tiden. Inte okej alls!
Trodde jag skulle frysa ihjäl imorse när jag gick till bussen, brr! Fast att solen sken gjorde dagen lite bättre iaf, de e ganska fint med snö då faktiskt, fast vill helst slippa va ute i den, räcker att sitta inne med en mysig filt o varm choklad och titta ut ;)
Nu ska jag snart åka hem efter en mysig eftermiddag hos jesper, ska äntligen träna igen efter typ en vecka (skolan räknas inte då jag fått ta det lugnt där...) Har längtat som en galnning, inte kul att missa träningar, saknar det som bara den då :/ Men nu är väntan slut. Synd bara att de inte e så många gånger kvar innan juluppehållet :/  Nä, nu ska vi sticka.
Pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0