Lunch och annat sånt dära


Blev en räksallad på Graffiti till lunch idag, namnam! =D

Nu har jag varit hemma ett tag, skulle uppdaterat på vägen hem men min mobil hade psykbryt så de gick inte :/

Haft ytterligare ett fruktansvärt onödigt besök på af. Det första jag får reda på när jag kommer dit är att jag inte behöver vara där för att uppdatera min profil, det räcker att ringa kundtjänst! Men tack för att den andra bitchen informerade mig om det liksom! Suck. Så bara att gå därifrån igen, slapp visserligen timmeskön, men kändes väldans onödigt iaf. Men nu har jag iaf fått uppdaterat mina uppgifter, och fick uträttat lite ärenden i och på väg hem från stan också. Kunde dessutom konstatera att vädret skiftar sjukt mycket idag, när jag kom till busshållplatsen för att åka hem blåste det så mycket att min hörlur blåste ur mitt öra! :o när jag gick av bussen va de strålande sol o varmt och nu precis började det spöregna, mysko höstväder, jadåå!

Nä, nu ska jag sluta sitta här och dega, städning är vad som står på schemat!
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0