Sås och Elle

Min middag idag blev riktigt lyckad om jag fÅr sÄga det sjÄlv. Gjorde fÖr sÖrsta gÅngen ever en egen sÅ (visserligen med hjÄlp frÅn recept, men ÄndÅ) som blev riktigt god. Exprimenterade Även lite och gjorde stekt svamp med sweet chilli sÅs och det blev ocksÅ yum! En god middag med andra ord :P
Eftersom jag hatar att sitta och Äta sjÄlv i kÖket utan att ha nÅt och gÖra hÄmtade jag min Elle-tidning, fÖr den Är nÄstan aktuell igen. Fick den nÄmligen fÖrra julen och ska jag va Ärlig Är jag inte tillrÄckligt modeintresserad fÖr att ha lÄst hela Än, oups! Iaf sÅ har jag lÄst en stund i den nu, Även efter att jag Ätit klart, lite kul o se vad som va pÅ g infÖr vÅren '11 liksom ;) Egentligen Är det inte ointressant, men jag orkar inte lÄsa mer Än nÅgra artiklar Åt gÅngen innan jag blir trÖtt i skallen och lite rastlÖs, dÄrfÖr har jag bara kommit typ tre femtedelar av tidningen pÅ ett År :P Men nu har den hamnat pÅ vÅrt sideboard bredvid soffan sÅ nu lÄr jag nog komma ihÅg den och kanske plocka upp den och hinna lÄsa ut den innan nyÅr iaf ;) Jag vet, jag Är ett hopplÖst fall fÖr modevÄrlden :P
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0