Sol!


Efter jobb bar det av ner i stan för att gå omkring lite i det underbara vädret. Snacka om att våren är här på riktigt nu! I stan blev det inget shoppat till mig själv (mer än en drickyoughurt till lunch) utan köpte present till pappa som fyllde år förra veckan. Men tro inte jag är en kass dotter som köper present när hon hinner en vecka sent, nejnej! Pappa var/är ändå inte hemma (föräldrarna är och glassar på gran canaria) så han hade inte kunnat få den tidigare än såhär. Eftersom risken är minimal, men ändå finns, att han kanske läser det här får ni inte veta vad jag köpt än, det är ju en överraskning! ;)
Nu ska jag fika på en av de där gigantiska lyxbullarna jag bakade häromdagen, namnam! Får se om jag orkar en hel, med det gör jag nog, är ju trots allt kakmonstret nummer ett ;)
Angíe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0