Lördag

Har inte blivit något bloggade tidigare idag för att jag helt enkelt inte orkat, har varit så fruktansvärt trött hela dagen idag. Dagen har ägnats åt det hemska högskoleprovet. Fattar inte varför jag plågade mig igenom det en gång till och inbillade mig att det skulle gå bättre denna gången. Ha! Har garanterat mycket sämre resultat denna gången. Tyckte allt va svårare och tiden räckte liksom inte riktigt till, vet inte om jag tappat tankehastigheten nu när man vatt borta från skolan i snart ett år, men tycker inte det borde va så stor skillnad från i höstas. Ångrar dock att jag inte tog mig tid att plugga innan, hade ju tänkt göra det men tiden fram till idag bara flög iväg och jag hann helt enkelt inte... Jaja, inte mycket att göra åt det nu. Får hoppas på mina praktiska prov istället...
Efter provet blev det en snabb sväng inom affären, allt pålägg va slut och tyckte inte mina föräldrar ska behöva komma hem till ett helt tomt kylskåp. Sen blev det soffan, satt en bra stund och gjorde absolut ingenting, helt slut efter igår och idag. Tog tillslut tag i livet lite iaf, tog upp lite fisk som fick tina medan jag satte mig och läste lite. Tänkte inte läsa så länge men klockan hann bli närmare nio innan jag började med maten. Blev fisk, ris, nån sås och sallad. Helt i sin enkelhet. Maten åt jag vid tvn där jag kopplat in datorn och kollade på finalen av gladiatorerna på play direkt när de la upp den efter att det slutat på tvn.
Gladiatorerna
Lite så att se finalen när jag sett kanske två program tidigare detta året, men kul ändå. Får nostalgivibbar av det och minns alla de gamla gladiatorerna och hur de var och så. Jag älskade det när jag var liten!
Nu har jag precis kollat klart och plockat undan lite i köket så det inte ser ut som ett bombnedslag när mamma och pappa kommer hem inatt. Orkar dock inte diska nu mitt i natten så det får bli en annan dag!
Imorgon är det jobb som vanligt så nu ska jag gå och lägga mig inom kort. Tiden och alla saker man har inplanerat stannar inte upp bara för att jag skulle behöva en paus och ledig dag nu. Tur det bara är en jobbvecka kvar tills semester, det ska bli så skönt! Slipper iaf gå upp mitt i natten och hämta mina föräldrar idag, det tackar jag för. Behöver all sömn jag kan få...
God natt!
Angíe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0