Brist på rubrikfantasi

Tjejen pÅ bilen (jag alltsÅ) kom ivÄg till trÄningen trots Ömmande lÅrmuskler. Det gick faktiskt Över fÖrvÄntan. Kan ha berott pÅ att vi hade tÄvlingstrÄning idag och inte teknik, sÅ slapp den mÖrdande uppvÄrmningen, tror inte benen klarat den... Iaf! TÄvlingstrÄningen gick bra, det kÄndes bra och nu blev jag fett taggad infÖr att tÄvla, synd bara att det Är mÅnad kvar tills nÄsta tÄvling jag kan vara med pÅ, dumma jobb! Ibland Är det inte bra att jobba helg... Men ska kÖtta som bara den och trÄna jÄrnet sÅ jag kan fÅ min fÖrsta prick, vill sÅ gÄrna ha den innan denna terminen tar slut! Vet ju inte vad som hÄnder med dansen sen...
Nu blir det duschen, det behÖvs efter tvÅ danspass!
Angíe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0