12:00

Klocka
Blogg.se dampar och laddar upp bilden på fel håll, fett störig men jaja, inte mycket att göra åt det...

När man får hjälpa sin arbetsgivare att beställa nya varor och tycka till om det hela vet man att han litar på en! Så nu är massa godis och dricka beställt, ser inte fram emot när det kommer nästa vecka dock, blir ett berg som ska packas upp och ställas iordning :p

Ha några timmar kvar här nu, slutar först två idag. I vanliga fall brukar de va helt ok, men idag är jag hungrig som bara den och har redan ätit min bulle och banan, lite sorgligt... Får se om jag kan hitta nåt litet att knapra på tills jag slutar så jag pallar hela dagen ;)

Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0