Lördag

Vad jag borde göra idag:
- Kolla upp skolor i New York
- Mejla mina kontakter om skolor/stipendier
- Förbereda mig inför jobb nästa vecka
- Städa inför husvisningen på tisdag
- Ta tag i livet i allmänhet

Vad jag gör:
- Sitter och glor på facebook som om det skulle hända nåt bara för att jag gör det
- Kollar på dåliga repriser på tv
- Går runt i huset och är rastlös utan att göra nåt

Varför är jag så hopplös? Ena helgen har jag 100% energi och tar tag i livet och är sjukt effektiv med saker som ska göras och lite till. Nästa (som nu) tappar jag all motivation och energi, gör ingenting och får ångest för det plus att jag är orkeslöst rastlös hela tiden. Hjälp någon?

Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0