ironi

Jag
Idag började jobbet med sommarkonfirmanderna, och jag måste säga att det gick bättre än väntat. Ser ut och bli bra detta året också! Håller tummarna för det iaf ;)
Fint väder hela förmiddagen när jag jobbade så tänkte att yes, äntligen! Nu kan jag gå ut o sola när jag kommer hem. Fint när jag cyklade hem, men så fort jag öppnade dörren hemma så blev det typ molnigt, så tji fick jag. Så blev det med den solningen :( Lovar att det kommer va superfint väder imorgon bara för att jag måste va inne och städa inför vår visning hela dagen efter jobb. Hatar den svenska sommaren!
Vädret var verkligen inte på min sida idag, för när jag skulle cykla till bussen började det åska så fort jag kom utanför dörren, och det började regna. Hann iaf nästan fram (kom till cykelstället) innan åskspöregnet kom... Iaf. Kom med bussen som var tio minuter sen hyfsat torr iaf tack vare busskurens tak och mitt paraply :P I stan träffade jag Becka och vi fick en mysig fika på Ebbas i några timmar. Härligt o ta igen allt sen vi sågs sist! Satt kvar efter de stängde, men märkte inte det förän vi gick (de sa inget! och det var inte bara vi kvar) och allt var undanplockat o sånt i disken ^^ oups! Trevligt var det iaf!
Nu ska jag chilla lite innan sängen kallar.
Puss!
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0