Storm igen

blomma
Tycker det blåser upp till storm väldigt ofta nu för tiden, de e inget kul, kunde nästan inte gå frammåt när jag skulle till bussen nu i eftermiddag. Därför bjuder jag på en bild från i somras, för just nu vill jag inget hellre än att ha sommarvärme igen!

Idag lyckades jag äntligen övermanna mitt illamående och kunde va på jobb det tiden jag ska vara där. Kändes bra. Fast samtidigt var det ganska sent, inte så många som trotsade vädret och gick ut idag så var inte så mycket att göra, och när det väl kom kunder kom alla på en gång så det blev lite kaos, och sen ingenting igen, suck!

Nu har jag varit hemma en timme ungefär, tog en evighet att ta sig hem idag för jag missade bussen precis i stan och fick stå där och skulle stått där och fryst i en kvart, men det blev bara tio minuter för jag gick inom och köpte lunch på subway, mums! Så länge sen jag åt nåt därifrån så blev extra gott i och med det.

Egentligen har jag hundratusentals saker att göra idag men bara för att det är så mycket har jag glömt hälften och vet inte var jag ska börja dessutom. Kanske packa? Kanske gå igenom dansen? Kanske skriva ut tåg/buss/spårvagnstiderna? Suck på mig alltså ;) Jaja, får väl ta tag i lívet nu nångång.

Puss
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0