Tävlingshelg

Igår var det åter igen dax för tävling. Denna gång bar det av till Katrineholm för rikstävling. Hade för första gången på väldigt länge inte direktfinal, vi var hela 11 startande så en semifinal kördes också, vilket är ett tecken på att det är en stor tävling :P Semin gick bra tyckte jag, kändes inte helt hundra så trodde inte jag skulle gå vidare, men var ändå ganska nöjd med min prestation då dansen satt hyfsat och så. Till min förvåning (och lättnad) gick jag vidare till finalen med 2 x av tre möjliga. Men där tog det stopp på min glada humör. Var riktigt usel och det var hemskt, fick uppleva tävlingen för två veckor sen igen, upprepade mig nåt fruktansvärt och  kom aldrig ur min onda spiral. Så irriterande! Var fruktansvärt sur efter ronden och jag ber om ursäkt om jag snäst av någon och den tog illa upp, det var inte meningen! Var bara riktigt besviken på mig själv och därför arg mot folk. Slutade totalt 6a (157) vilket inte alls känns bra, det ända som ändå är positivt är att jag fick en etta i bedömningen, vilket gör katastrofen lite mindre jobbig.

Dock gick det bra för många andra från DH vilket ju är roligt. Säger ett allmänt grattis så jag inte missar nån! ;D

Nu blir det mer vila, har extremt ont i mitt vänsta lår, hela låret, och de e inte kul alls. Har också ont i axlarna men det har jag typ efter varje tävling, spänner typ mig när jag dansar tror jag så får extra träningsvärk eller nåt. Hoppas det går över till imorgon iaf! :P

Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0