Träningsonsdag

Haft ett dubbelpass disco idag som va riktigt najs! FÖrsta timmen lite gruppmys, va alla tÖvlingsdansarna (nÄstan iaf) frÅn Silver och uppÅt sÅ de va supernajs! Riktigt kul att vara alla samlade sÅ, de hÄnder sÅ sÄllan. Mer sÅna hÄr tillfÄllen!
Sen pass tvÅ blev det tÄvlingstrÄning, tÄvling i helgen (som jag nog nÄmt) som jag inte fÅr hÄnga med pÅ tyvÄrr, vilket Är vÄldigt segt fÖr blev verkligen jÄttepeppad idag, Åh, vill tÄvla, vinna, fÅ prick, NU! Jaja, nÄsta helg Är det min tur iaf...
Nu Är det bussen hem som gÄller, har en snÄll pappa ocksÅ som plockar upp mig pÅ busshÅllplatsen sÅ jag slipper gÅ kvarten hem, skÖnt! Han Är bra ibland alltsÅ :)
Kram!
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0