Torsdag förmiddag


Solen glimtar fram emellanåt och idag känns faktiskt som en bra dag! Vet inte riktigt varför, den är egentligen lika jobbig och hektisk som alla andra dagar, men ja, jag är helt enkelt på bra humör idag!
Nu är det jobb i ungefär 45 minuter till, sen 3 timmar jobb till efter det innan det blir lite välbehövd träning. Ska förresten uppdatera mig på funbeat.se nu tror jag, inte gjort det på ett bra tag, o kul o hålla koll på sin träning tycker jag!
Någon mer som är med på funbeat.se?
Angie

Kommentarer
Postat av: william

fin header.D



Och säg gärna vad du tycker om mina "I was not always Evil" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-19 @ 11:37:09
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0