Vad skulle jag göra utan dansen?

Mitt liv skulle vara sååå b om jag inte hade min dans. Typ den enda jag lever för för tillfället, känns som det iaf :P
Videodancen idag va grym. Nästan samma uppvärmning som igår på discon, men inte lika mördande, bara typ hälften så lång och lite enklare övningar, tack för det liksom ;) Haha, fast bra ändå, behöver ju förbättra min kondition nåt fruktansvärt mycket :P Efter grym uppvärmning blev det lite andra övningar och sen dansdansdans ;) Klara med ännu en dans nu (Teeth och I feel pretty) och det känns bra. Dock va mina spagathopp rena skämtet idag, uschusch, ingen aning om vad jag höll på med :/ Hoppas det bara va en tillfällig svacka för annars har jag problem :P Efter träningen stannade jag kvar ett tag och höll Linnéa sällskap (hon va ensam kvar som skulle stänga). Blev lite dans till givetvis ^^ Testat lite på dansen vi ska börja på nästa vecka, wohoo, den är snygg (and gosh it's hot! ;)) så ser fram emot det lite grann nu ;)
Nä, nu blir det o försöka skicka filmen till Linnéa (för min mobil har antagligen lite bättre kvalité på kameran ^^) och sen borde jag gå o lägga mig. Omedelbums! ;)
Pusspuss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0