Upp och ner

Har insett att man får extrema humörsvängningar när man är arbetslös och bara går hemma. Ena dagen är man hur positiv som helst och bara yes! idag ska jag få jobb, andra dagen är man total nere och vill inte ens gå upp, känslan av att aldrig få jobb är där, och en tredje gång är det som idag, totalt tomt, orkar inte ta itu med livet, vill liksom ingenting mer än o bara sitta på ändan utan och göra ett skit. Har märkt att mitt humör påverkar bloggen väldans mycket så vill bara säga att jag inte är nån skum person med personlighetsklyvning, dagsformen ändras bara, innerst inne är jag samma positiva jag ;)
Eftersom jag inte känner för att göra nåt alls idag, är det nog precis vad jag ska göra. Känner att jag inte ska tvinga mig själv att göra nåt, för blir bara stressad då och de e vad jag minst behöver nu, ännu mer stress i livet, usch usch :P
Hoppas ni alla har en fin dag i solen! :)
gfadfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0